Hız ötesi tanıtım

Hız Ötesi Tanıtım
Evet yanlış duymadınız!!!
Hız ötesi tanıtım


Nasıl bir tanıtım istiyorsunuz?
  • Firmamın tanınmasını istiyorum. Türkiye genelinde yada Şehrimde,ilçemde tanınmasını istediğim bölgeyi ben seçebilmeliyim.
  • Satmak ta olduğum ürünün yada bir kaç ürünümün daha çok kişi tarafından görülmesini istiyorum. Türkiye genelinde yada Şehrimde,ilçemde görülmesini istediğim bölgeyi ben seçebilmeliyim.
  • Vermiş olduğum bir ilanın yada bir kaç ilanımın (Emlak ilanı-Otomobil ilanı-Eleman ilanı-herhangi bir ilan) görülmesini istediğim bölgelerde görülmesini istiyorum
  • Yeni bir kampanya oluşturmak yada oluşturduğum bir kampanyanın istediğim bölgede gösterilmesini istiyorum.
  • Bütçemi kendim belirleyebilmeliyim
  • Hangi gün kaç kişi görecek yada gösterimi zamanlarını ben belirleyebilmeliyim
  • Gösterim sayısını belirleyebilmeliyim
  • Raporları görebilmeliyim
  • Sonuç odaklı fikir alışverişi yapabilmeliyim
  • 7/24 destek alabilmeliyim
  • Facebook,İnstagram,Twitter,Google+, youtube,Linkedin gibi sosyal aglarda varlığımı yükseltebilmeliyim
  • Tecrübeli ekiple çalışmalıyım


Yukarıda belirtmiş olduğumuz 12 sorunun ve buna benzer soruların cevabı evet ise sizinle tanışmak ve tanıtım danışmanınız olmak isteriz

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar